جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣

 

اردیبهشت 92
بسمه تعالی
آگهی مزایده عمومی املاک
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در نظر دارد ملک مشروحه زیر را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. طالبین می توانند از تاریخ 14/2/92 تا پایان وقت اداری مورخ 19/2/92 همه روزه در ساعات اداری برای اخذ اطلاعات و دریافت فرم شرایط شرکت در مزایده و ارائه پیشنهادات خرید و بازدید از واحدها به نشانی قم بلوار الغدیر – کوچه 11- ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم امور قرارداد ها مراجعه نمایند.
شماره قطعه
مساحت( متر مربع)
قیمت پایه هر متر مربع (ریال)
قیمت پایه کل قطعه (ریال )
55
5/248
000/800/1
000/300/447
56
18/176
000/900/1
000/742/334
57
150
000/200/2
000/000/330
58
5/166
000/800/1
000/700/299
73
80/185
000/900/1
000/020/353
74
150
000/200/2
000/000/330
88
55/188
000/900/1
000/245/358
89
37/151
000/200/2
000/014/333
107
188
000/900/1
000/200/357
108
55/170
000/100/2
000/155/358
شرایط شرکت در مزایده:
1.اخذ پاکت های پیشنهادی به همراه اصل یک فقره چک بانکی بمبلغ 10% ارزش قیمت پایه ملک مورد نظر.
2.پیشنهادات فاقد سپرده، مخدوش، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط و رعایت مفاد فرم شرکت در مزایده الزامی است.
3.زمین مورد نظر با قرارداد واگذار خواهد شد.
ضمناً تاریخ وساعت بازگشایی پاکت های مزایده: ساعت 10 صبح مورخ 22/2/ 92 می باشد.
4. توجه گردد که زمینهای فوق الذکر فاقد پروانه ساخت میباشد. و پیگیری و پرداخت هزینه های عوارض مربوط به شهرداری جهت صدور پروانه و موارد مربوطه به قطعی نمودن پروانه زمین های فوق بعهده متقاضی میباشد.

بسمه تعالی
فرم شرایط، ضوابط و مشخصات شرکت در مزایده کتبی
1)مشخصات شرکت کننده در مزایده:
اینجانب: بشماره شناسنامه/شماره ثبت: تاریخ تولد/تاریخ تأسیس:
فرزند: به آدرس:
شماره تلفن: با قبولی کلیه شرایط مندرج در این فرم و امضاء و مهر کلیه صفحات آن پیشنهاد خود را در خصوص مزایده شماره مندرج در روزنامه مورخ به شرح ذیل یا لیست پیوست اعلام می دارم.
2)شرح مشخصات ملک درخواستی و قیمت پیشنهادی:
شماره قطعه مد نظر خریدار
شرح و مشخصات زمین
نرخ پیشنهادی هر متر مربع از زمین
جمع کل مبلغ پیشنهادی بعدد
 
 
ريال
ريال
 
 
 
 
جمع ريالی به حروف:
ريال
ضمناً مبلغ ..........................................ريال معادل 10% جمع کل مبلغ پیشنهادی طی فقره چک تضمینی/فیش واریزی
به شرح ذیل به ضمیمه این پیشنهاد می باشد.
ردیف
شماره چک/فیش واریزی
تاریخ
عهده بانک
شعبه
مبلغ (ريال)
شماره قطعه مد نظر خریدار
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جمع
ريال
نام ونام خانوادگی امضا کننده :
امضاء پیشنهاد دهنده قیمت
3)نحوه بازدید از واحدهای مورد مزایده:
داوطلبان شرکت در مزایده میتوانند شخصاً یا بنمایندگی اشخاص حقیقی یا حقوقی همه روزه بجز ایام تعطیل در ساعات اداری جهت هماهنگی بازدید از موقعیت زمین به دفتر نمایندگی مربوطه (بخش کهک) مراجعه نمایند.
4)سپرده شرکت در مزایده:
شرکت کنندگان در مزایده باید برای زمین درخواستی 10% از مبلغ برآورد را بصورت چک تضمینی بانکی و یا واریز بحساب جاری فراگیر 1500140050 بانک تجارت شعبه بلوار الغدیر بنام بنیاد مسکن استان قم اقدام و در پاکت الف فرم شرایط و مشخصات مزایده و در پاکت ب سپرده و مبلغ پیشنهادی قرارداد و در دو پاکت جداگانه تحویل نمایند.
 
5)طرز تسلیم پیشنهادها
پیشنهاد دهندگان می بایست پیشنهاد خود را یک پاکت لاک و مهر شده که بر روی آن نام قطعه مورد نظر ایشان بر روی پاکت درج شده باشد حداکثر تا ساعت 9 صبح مورخ 22/2/1392 به نشانی: قم بلوارالغدیر کوچه 11 ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واحد حراست در مقابل اخذ رسید تحویل نمایند.
چنانچه پیشنهاد دهندگان نشانی دقیق و کامل خود را روی پاکت جداگانه تعیین نکرده و یا پاکت مذکور را لاک و مهر ننمایند از دریافت چنین پیشنهاداتی خودداری خواهد شد و در اینصورت پیشنهاد دهندگان حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
پاکت های فوق باید حاوی اوراق مشروحه باشد:
الف) مدارک مثبته واریز سپرده (رسید واریز وجه به بانک یا چک تضمینی) توضیح اینکه به پیشنهادهای فاقد سپرده و یا کمتر از میزان مندرج در بند 4 فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ب) فرم شرایط ضوابط و مشخصات مزایده (همین فرم) که کلیه صفحات آن به مهر و امضای شرکت کننده در مزایده رسیده باشد. بعلاوه کپی شناسنامه و کارت ملی مزایده گر.
ج) پیشنهاد دهندگان بایستی پیشنهاد خود را برای هر یک از واحدها به تفکیک درپاکت های جداگانه و طبق جدول مربوطه درج نماید. وجداگانه بر حسب شماره زمین مورد نظر تحویل دهند.
6)نحوه بازگشایش و خواندن پیشنهادهای رسیده:
پاکتهای حاوی پیشنهادهای رسیده رأس روز و ساعت مقرر در جلسه ای با حضور پیشنهاد دهندگان یا نماینده معرفی شده از سوی ایشان بازگشایی خواهد شد.
7)شرایط پیشنهادهای رسیده:
الف) چنانچه پاکت حاوی پیشنهاد فاقد فرم شرایط، ضوابط و مشخصات شرکت در مزایده کتبی که همه صفحات آن مهر و امضاء شده و یا اینکه فاق سپرده بوده باشد مردود اعلام خواهد شد.
ب) به پیشنهادها یا نامه هائیکه تحت هر عنوان بعد از روز و ساعت مقرر رسیده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ج) به پیشنهادهای مشروط و مبهم به هیچوجه ترتیب اثر داده نمی شود.
د) پیشنهادها باید کامل و صریح و روشن بوده و با شرح و مشخصات اعلام شده در آگهی مزایده مطابقت داشته باشد و قیمت پیشنهادی میبایستی به ريال بوده باعدهه و حروف هر دو نوشته شده باشد. ضمناً پیشنهاد دهنده بایستی واحدها یا تعداد املاک مورد درخواست را ذکر نماید.
هـ) تعیین برنده مزایده تا زمانی که مراتب کتباٌ به خریدار ابلاغ نشده است هیچگونه تعهدی برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و حداقل مدت اعتبار پیشنهاد شرکت کننده بایستی سه ماه باشد و عدم ذکر مدت اعتبار یا ذکر مدت بمیزان کمتر رافع تعهدات برنده مزایده نخواهد بود.
8)مالیات و عوارض و حق الدرج آگهی:
هر گونه مالیات مربوط به نقل و انتقال و عوارض احتمالی که به این معامله تعلق گیرد بعهده خریدار بوده همچنین است حق الثبت و حق التحریریه که بعهده خریدار خواهد بود ضمناً هزینه های کارشناسی و آگهی به میزان نیم درصد قیمت فروش به عهده خریدار می باشد.
9)ترتیب تعیین برنده مزایده و نحوه پرداخت وجه:
برندگان مزایده حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ بازگشائی پاکتهای پیشنهادی پس از تأیید کمیسیون معاملات کتباً به برنده مزایده از طریق دبیر کمیسیون معاملات اعلام خواهد شد و برنده مزایده بایستی حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از ابلاغ کتبی نسبت به واریز بهای ملک مورد تقاضای خود بحساب جاری فراگیر 1500140050 بانک تجارت شعبه بلوار الغدیر بنام بنیاد مسکن استان قم اقدام و فیش مربوطه را تحویل حسابداری بنیاد داده و رسید دریافت نماید و در صورتیکه برنده مزایده ظرف مدت مذکور نسبت به واریز وجه اعلام شده اقدام ننماید سپرده او به نفع بنیاد مسکن ضبط خواهد شد.
ضمناً به برندگان دوم و سوم نیز در صورت صلاحدید کمیسیون معاملات در هنگام ابلاغ کتبی به برنده اول مزایده، مراتب دوم و سوم شدن آنها بصورت کتبی ابلاغ خواهد شد و اگر مایل بودند می توانند بترتیب دو هفته و سه هفته بعد از ابلاغ در صورت انصراف از خرید توسط برنده اول نسبت به واریز وجه و انجام مراحل بعدی اقدام نمایند.
 
10)انتقال تعهدات:
شرکت کننده پس از برنده شدن در مزایده و دریافت ابلاغ کتبی بنیاد مسکن حق انتقال تعهدات ناشی از معامله را بدون موافقت قبلی و کتبی فروشنده به شخص یا اشخاص حقوقی یا حقیقی دیگر ندارد و در غیر اینصورت سپرده او بابت شرکت در مزایده بنفع فروشنده ضبط خواهد شد.
11)اختلافات:
در صورت بروز اختلاف علاوه بر موارد پیش بینی شده در این فرم در صورت عدم امکان حل اختلاف وتوافق طرفین موارد از طریق مراجع قانونی حل و فصل خواهد شد.
12)بنیاد در رد و یا قبول هر گونه پیشنهادی مختار است:
13)موارد ضروری و فوریتی:
موارد ضروری وفوریتی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران نسبت به طرفیت معامله رعایت خواهد شد.
توضیح: این فرم در 13 بند و 4 صفحه می باشد که تمام صفحات توسط شرکت کننده در مزایده مهر و امضاء می شود.
لازم به ذکر است که در صورت تعدد واحدهای شرکت کننده از صفحه پنجم جهت درج در پیشنهادات خود استفاده نموده و آن را نیز مهر و امضاء می نماید.