بررسی راهکارهای تسریع در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری در نشست مشترک با اداره ثبت اسناد و املاک استان
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم ، نشست مشترک فی مابین بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان با حضور آقایان: جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک , بلدی مدیر کل بنیاد مسکن ، بوجار نژاد سرپرست معاونت عمران روستایی و سایر کارشناسان ذیربط در سالن جلسات ثبت اسناد و املاک استان به منظور هماهنگی بیشتر در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری , رفع مشکلات موجود و پیگیری مسائل مربوطه تشکیل گردید.
در این جلسه آقای بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان قم ، ضمن تشریح فعالیت های این بنیاد در حوزه های مختلف شهری و روستایی گفت: خوشبختانه تاکنون تعاملات مطلوبی با اداره ثبت اسناد و املاک در راستای صدور سند برای واحدهای شهری و روستایی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای 1774 فقره سند مالکیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک سند مالکیت صادر شده است افزود: طبق برنامه پیشبینی شده، در سال ۱۴۰2 صدور سند برای 1540 مِلک مسکونی اعم از خانه و زمین در دستورکار میباشد.
در ادامه آقای جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با ابراز رضایت از همکاری دو نهاد در سنددار کردن املاک در روستاهای استان , برگزاری این جلسات را جهت تعامل بیشتر و تسریع در انجام کار بسیار موثر دانستند.
لازم به ذکر است هدف از برگزاری این جلسه بررسی مسائل و مشکلات صدور اسناد مالکیت روستایی , هماهنگی بیشتر میان دو دستگاه اجرایی برای رفع موانع احتمالی در امر خدمات رسانی به روستائیان عزیز می باشد.